Camilla Norrback - ecoluxury




Ecoluxury

Camilla Norrback firar 10 år, grattis!

På Art & Eco finns flera av Camillas underbara plagg. Många har i grunden klassiska snitt men med Camillas skickliga tolkning blir plaggen något utöver det vanliga. Fantastisk kvalitet är ett signum. Ull med en lyster och fall som en dröm, återvunnen polyester som känns mjuk och lätt som spunnet socker. Ecoluxury är Camilla Norrback!

Aftonbladet har intervjuat Camilla, läs artikeln här

Metro intervjuar också Camilla, läs artikeln här

Heléne

2 kommentarer:

  1. Jag hittar inte e-post adressen så jag kontaktar dig här. Kan du maila mig angående eventuella affärer, du hittar länken till mail på min blogg: re-dizain.bloggspot.com

    SvaraRadera
  2. Re-dizain, jag försökte maila dig men det fungerade inte. Maila mig på artandeco@hotmail.com!

    SvaraRadera